Tq Followers

Sunday, March 27, 2011

Deactive Facebook~~

Assalammualaikum; 

Alhamdulillah akhirnya aku berjaya juga menguatkan hati untuk deactive facebook ni.. tak tau la untuk sementara kah ataupun selamanya~~ dah lama hasrat nak tutup fb ni, tp selalu gatal ja hati tu kan nak tengok itu ini, pelbagai lagi alasan.. tp kli ni aku tekad hbs2an.. bila fikir2kan blik buat apa aku nak post d fb tentang aku tak puas hti, aku sedih, aku gembira ka.. aku ttp juga dapat komen dari org2 yg tak berguna!! dan aku tak suka dengan org yg patahkan semangatku.. so, dengan adanya blog ni aku tak kisah org nak follow aku ke tak, org nak bca ke tak.. yg aku tau aku luahkan apa yg aku rsa.. lagipun adakah org kesah dengan FB aku active ke tak? ada org cri aku ke?? Aku tutup fb ni dengan kerelaan hati dan dengan keikhlasan hati.. teda dorongan dari mana2 pihak, setelah aku fikir masak2, rebus2.. memang teda gunanya fb ni tp untuk aku.. JUST FOR ME!! naaa~~ mengarut sudah!!

Kembali kepada topik deactive fb ni.. aku ttp fb sbb:-
1) Aku tak suka dengan post2 org yg tak mendatangkan faedah.
2) Aku jadi penyibuk dengan membuka2 wall org dan rasa ingin tahu tu semakin tinggi.
3) Aku sakit hati dengan 'sesetengah orang' yang tak guna tu!!
4) Buang Masa aku.
5) dan banyak lagi..

so~~ Have a nice world with social networking dear friend Facebook~~

No comments: