Tq Followers

Thursday, March 24, 2011

~Penat..~~

Terasa sangat penat minggu ni, dan saya rasa, kepenatan ni akan berterusan sehingga selesai peperiksaan akhir, walaupun skrg ni masih busy dengan task, presentation tapi otak suda bercelaru sebab jadual untuk final exam dah keluar!! bedegup ja jantung.. tp sebenarnya otak saya ni serabut disebabkan oleh diri sendiri, apa tak nya, diberi task tu dari minggu pertama lagi, tp mula buat minggu ke 10, dan sub,it pula minggu ke 13, bukan kah namanya kerja gila bgtu..huhu.. tak pa lah.. walaupapun semuanya mesti diteruskan.. sekali sudah melangkah maka teruskan lah.. Allah Benci kepada umatnya yang mudah berputus asa, nasib baiklah ada keluarga, kawan2 dan 'org tersayang' sentiasa bg sokongan untuk teruskan perjalanan ni walaupun aku rasa tersangatlah pahit.. rasa ingin menangis setiap kali memikirkan perkara ni.. tapi tak pa, aku dah lalui pun selama 2 tahun., jadi tak mustahil lah aku boleh graduate tahun 2013.. next 2 years!!

when i was started with 1 step..  i'll finish it will million step.. i will... insyaallah~~

No comments: