Tq Followers

Saturday, March 26, 2011

~~RutiN~~

Currently at bus..hehe.. ni lah rutin ku setiap minggu,  tp tak lah setiap mggu sgt... tgk keadaan juga lah.. klu datang angin rajin tu blik kg lah.. berehat2 kan diri d umah.. memanjakan diri..kihkihkih... pdhal d asrama pun mnja kan diri juga kan?? kan? kan??? hehe... Terasa gembira pula hari ni, tak tau la kenapa.. tp yg pasti aku mau jlnkan hidup baru dan aku mau tekad untuk harungi final exam ku dengan jayanya..YES!! i can do it!! demi family ku.. my dad, my aunty, my siblings, my nephew, my niece. and all lah.. suma untuk kamu.. aku hidup untuk kamu di samping mencari keredhaan Allah..hihi.. Alhamdulillah aku bersyukur sangat sebab Allah masih memberi aku kesempatan untuk berbakti kepada mereka ini walaupun sedikit.. insyaallahh.. waahhhh!! bersemangat pula aku ni kan..hihi.. macam mau bersukan pula.. tp tak lupa juga kepda setiap pembaca dan follower ni adalah org yg bg sokongan juga...yeahhhh!!! i very proud because i have you all babe!!

thank you and luve u all~~ leave ur comment here and dont forget to follow me..daaa..~~ :)

No comments: