Tq Followers

Sunday, April 17, 2011

~~Kuatkan Semangat~~

rindu, rindu dan rindu mau buat entry... buat entry pnjng2 baru best.. ada kawan tnya dah napa tak aktif dkat fb, twitter.. apatah la dkat blog ni..hehe... bukan apa sebenarnya rasa ni mau bersendiri sebentar.. mau mengelakkan diri dari 'terdedah' hehe.. kununnya la.. hehe...
sekarang ni rasa stress sgt.. minggu dpan mau exam sudah.. aku mengharap sgt aku dpt menjawap dgn tenang dan tak lah nerves.. aku hanya berbekalkan semangat sekarang ni, mcm nda larat sudah klu ikutkah hati.. aku nda mau repeat paper.. tu ja aku blik2 ckap.. tp sem ni mmg mencabar sgt bg ku.. aku tak tau kenapa.. tgk carry mark pun sedih...aiyaa... tmbh2 lg ada yg ........ nda mau la ckap nnt klu aku ingat akan menyakitkan hati ku dan buatkan aku stress dan kerananya la aku jd tertekan dan smpai mengeluarkan air mata.. aku hanya berserah dengan tuhan sekarang ni moga tuhan beri dia petunjuk dan mengahargai orang yang ada disekelilingnya... 
apa yg aku merepek ni aa.. tajuk ku nda ngam sudah dgn apa yg aku tulis ni..haa,, biarlah.. blog ku jd antam ja la.. k la.. mls dah mau fkir2.. hehe.. u olls sehat ka?? take cre ya my followers and jgn lupa berdoa sebelum tidur..hehe.. daaa~~~ nite u olls..!!

No comments: