Tq Followers

Monday, May 2, 2011

Contest Blog Paling Cool !

Assalammualaikum...

hehe.. hari ni penat BW, last2 jumpa satu contest ni mengenai blog paling cool.. aku ni pun terasa mau join dan aku join la.. tak salah klu nak mencuba kan kan kan??? klu korang nak tau blog ni comel tau.. banyak bling bling g2.. i loike..hihi.. k la.. d cni aku akan bgtau syarat penyertaan dari Cik Eyza ni..hehe...

* Wajib Follow Cik Eyza .

* Buat Tajuk Entry mengenai CONTEST BLOG PALING COOL . 

* Tag nama kepada 5 orang kawan blogger dan pastikan dia tau mengenai contest ni.

** Dekat cni saya nak tag nama2 famous dkat blog saya iaitu Cik Rose, Cik Sha, Cik Mak Dara, Cik Elaine dan Cik Lianawan

* Link kan entry anda kepada ruangan comment Cik Eyza . 

* Contest ni akan tamat pada 1 Jun 2011 . 


## Hadiah menanti adalah:-

1) RM30 @ Top Up RM30

2) RM10 @ Top Up RM10

3) RM5 @ Top Up RM 5

jadi, apalagi.. jom kita join ramai2..hehe.. selamat berjaya!!

No comments: