Tq Followers

Saturday, May 21, 2011

Happy Birthday My Sister ~!

21 Mei.. merupakan Hari keramat bagi kakakku dan juga mungkin bg org lain yg mempunyai tarikh lahir yang sama pada hari ini. Aku amat bersyukur kerana mengurniakan seorang kakak sepertinya, menjaga aku dari kecik sehingga sekarang.. tiada ungkapan yg lain dapaty aku luahan melainkan menyampaikan rasa syukur dan berterima kasih padanya, walaupun kadangnya bergaduh, 2 adat adik beradik la kan.. tp dia tak pernah smpan dlm hati nak marah lama2, tp klu aku ni.. siap berkurung dlm bilik lg.. hehe...

doa aku untuknya ialah semoga dia dipanjangkan umur, di murahkan rezeki, di permudahkan dalam segala urusan dunia dan akhirat dan akhir sekali semoga Allah sentiasa bersamanya dan di jauhkan dari hasutan syaitan~~

haa.. ~~~ Kenapa aku pilih gambarni, sbb time aku search gambar kek kan, kena tulis kek ni khas untuk boss-boss... so, aku harap sgt supaya dia cepat2 jd boss jd ble la aku tumpang2..hehe...aminnn



Teda hadiah dapat aku berikan padanya.. aku hanya mampu memberikan ucapan dao doa untuknya ~~

SELAMAT HARI LAHIR KAKAKKU TERSAYANG~~~!! hanyalah dia yg satu..hehe

SALAMAH BINTI LATIP
21 MEI XXXX (RAHSIA LA YA TAHUNNYA..HEHE)

3 comments:

Rose Johari said...

Happy Belated Birthday to your sis! =)

Rose Johari said...

Anda di tag http://rosejohari.com/2011/05/contest-blog-paling-comel/

Liza said...

Tq tq tq..hehe... akan ikut contestmu ya..hehe