Tq Followers

Wednesday, June 8, 2011

Rasa tua ke??

haha.. rasa tua tak bila tiba hari lahir atau rasa aku still awet muda ni, hehe.. hari ni 8.6. adalah tarikh lahir abg aku yg ke 3, hihi.. nda dpt mau bg hdiah sbb dia suda mmg kaya dan nda kan mau bg brng murh mn dia pkai tu..haha ;p perli ni..hihi... tp btul apa..ngee, aku hanya mampu doakan dan berikan ucapan.. sbb tu ja yg aku mampu, tp klu bukan hari lahir pun aku ttp doakan semua org tau ;p hehe. 

Khas untuk abgku, dihari lahirmu ni, aku bg gmbr kek ja hari ni..haha

gmbr kek pun aku copy ja dri web, haha.. ni la adik yg kejam kan? 

aku doakan semoga sentsa sehat tubuh bdan, d pnjngkan umur, d murhkan rezeki, sntsa diberi petunjuk dari Allah S.W.T, semoga dipermudahkan urusan dunia dan akhrat.. dan akhir skli.. semoga sntsa bahagia bersama isteri dan anak2 yg tercinta..aminnn...

Semoga apa yg dirancng akan terlaksana.. 

Selamat Hari Lahir untukmu wahai :

~ Mohd. Nisam Bin Latip ~ 08.06.19xx

No comments: