Tq Followers

Friday, July 22, 2011

Pengalaman

Genap satu minggu aku bekerja di syarikat ni, mungkin tidak sebanyak mana aku perolehi pengalaman buat masa ini, tetapi yang pasti aku ada mempelajari sesuatu yang baru selama seminggu ni daripada aku terus di rumah dan nda dapat menghasilkan apa2. 

aku belajar macamana cara untuk berkomunikasi dan lain-lain. aku rasa aku dapat dah untuk buat keputusan samada untuk futher study atau keja. tapi ntahla, fikir2 balik aku takut jua, takut dengan penyesalan. hehe.

bersawang dah blog ku ni kan? lama dah nda update blog ni, bukan buzy, cuma nda tau mau post apa. hehe.. bingung kan ...

ok, tata ;)

3 comments:

ZWAN SABRI said...

Btol tu btol.. dapat pengalaman dan dapat duit.. X macam aku.. tanam anggur je kat umah.. apa pown x dapat.. HUHU

MySuaraBlog: Dulu Lelaki Tapi Kini Wanita?

Mars Mell-o said...

singgah sini selamat berbuka puasa

hafrawiey ozakawa said...

http://hafrawiegeek.blogspot.com/