Tq Followers

Friday, October 21, 2011

betulkah usaha tangga kejayaan?

Again, again and again, bersawang lagi.. hehe..
ntahla, kli ni trasa nak buat entry psal kejayaan, 
even apa yg aku harapkan skrg ni blm berbuah dan aku msh berusaha,
insyaallah.. telah dijanjikan kepada sesiapa yg berusaha dan telah berusaha luar biasa,
akan memperolehi kejayaan,
apa yg akan didapat nnt samada ckit atau bnyk depends on usaha kita kan? betulka??
time entry ni aku tgh dgr lagu ella. hehe.. cm sesuai pula kan?? hehe
aku hrp lagu ni sesuai untuk aku sebagai student UMS dan student TBST.
kedua2 sekolahku ni memerlukan usaha yg luar biasa, cuma buat msa ni aku terpaksa
 bhnti sbntr
sbgai student TBST sbb sebuk dgn exam di UMS
insyaallah.. i will be back with new azam,
bukan tamak tapi aku memang mahukan keduanya, tamakkan..hehe
jadi best student TBST.. profit tu sapa tak mau kan?? hehe

jom dgr ni lagu : 





Perempuan Tamak,
Liza Latip

No comments: