Tq Followers

Tuesday, October 4, 2011

Feel lonely

Suddenly jari jemariku terasa sangat pula mau menaip di cni, 
terasa lonely actually,
mungkin sbb layan lagu2 jiwang berkarat ni kan? huhu
kalaulah aku bisa menjadi seperti orang yg aku mau
sakitnya kan rasa kena tipu, tertipu dan didusutai..
sejak kebelangakan ni otak ku berserabut penuh dgn masalah
aku cuba hadapi
aku mohon dgn tuhan supaya dikuatkan hatiku
sebab aku tau aku semakin dewasa 
dan
aku harus hadapi apa yang ada dihadapanku
biar aku menoleh macamana pun aku ndakan dapat undur semula
walaupun!!!
blog ni umpama diary ku yg kedua selain aku bukukan semua dihatiku
tidak semua aku dapat ceritakan dicni
cukuplah aku dapat bgtau yg aku penuh dgn masalah skrg ni
dan
cuba untuk tabah
terasa pedih dgn suma ni tp aku harungi jua
aku mengharap petunjuk dari yg maha Esa
aku hargai dengan apa yg ada,
alhamdulillah...


hambamu yg lemah
Liza Latip

No comments: