Tq Followers

Saturday, November 26, 2011

My First Time ~

LOGOS HOPE

Pernah tak dgr nama kapal ni? 

First time nek kapal besarrrrr betul, mcm dua buah rumah punya besar la.. best jugak la. masuk ja dlm mcm kesakaian.. haha, 
Punya lah susah mau pegi kapal tu, akhirnya tanpa dirancang dapat juga masuk kapal tu.. huhu... mula-mula kitaorang salah tempat, ingatkan dekat jesselton, tp rupa2nya dekat pelabuhan saaana.. masuk pun belari suda takut tutupkan.. haha, punya lucu.. ngam2 kitaorang sampai terus ada bas untuk bawa kitaorng pegi kapal tu.. 
sudah sampai kapal tu, wahhhh.. tak terkata.. cantik.. dgn lampu2nya sekali...hehe..
so, kitaorng turun dari bas dan naiklah kapal tu.. beratur... sekalinya terkejut tgk org bayar.. trus semua panik.. berapa? berapa? mahalka? murahka? klu mahal aku dgn kwn2 suda cadang mau turun balik...haha...
sudah sampai turn rupanya byr sehinggit ja, untuk budak2 tak pyh byr..hehe..selamat.
Mula-mula kitaorng semua kena bg satu buku mengenai kapal ni, lpas tu watch Tv mgenai sedikit pengenalan kapal ni.
 
Motif sebenar kapal ni berlabuh sebab nak jual buku.. banyak sgt2 buku tu, mcm library dah..hehe.. first aku ngan ain, just putar2 ja smpaila nak kuar blik, tp kwn2 lain ainul, ekin dan nong, blm ada muncul2.. so, aku dan ain decide la nak cari diorng yg lain.. last2 jumpa drng dkat rak buku juga, masa tu dah jam 9.45PM, kapal tu tutup jam 10PM. so, ekin dan nong promote dkat aku dgn ain untuk bli buku sbgai buah tangan la katakan... dan akhirnya..jeng jeng jeng....

 
Ni la kli petama aku bli buku bahasa inggeris, hehe... Ana's Story, aku baru baca separuh.. best cetanya berbaloi aku bli 4 hinggit tau, c ekin bli buku second choice, apa dlmnya msh blm di ketahui. hehe.. 
 
Yang sedihnya masa ni jugala hp aku msuk hospital, dan hp c ekin pula tggl dkat kereta, so, pkai ja la org punya.. tpksa nda tau malu minta gmbar..
begambar pun muka beminyak-minyak, adventure bah satu hari apa nda nya.. yg tu jgn ceta la, hehe... semuanya masa ni tak di rancang..hehe..
 
tapi alhamdulillah semuanya berjalan lancar..hehe..

insyaallah klu dah selesai aku baca buku ni, aku buat entry mengenai buku ni ya, insyaallah...

Gambate !
Liza Latip

1 comment:

mars mell-o said...

lama mello tak singgah sini :P