Tq Followers

Tuesday, November 22, 2011

Tahniah Buatmu`

jeng jeng jengg.. hari ni aku mem'free'kan diriku untuk memblogkan diri skjap.. 
baru free la kan katakan.. hehe, pdahal tu sllu pun free tp tdur di utamakan pelajaran di dulukan..hee
kli ni mau bt entry psal besfren aku yg udah tunang nunang pun.. alhamdulillah..
lancar juga majlisnya,
pdahal aku tak dtng.. hehe..
majlisnya berlangsung pada 20 November 2011 (Ahad)
maaf ameng tak dpt dtng sbb skula, almaklumlah.. pelajar (kunun) la..


ni la gambar pertunangannya dan nunangnya:
 
REMY & AMENG
actually, aku pun bru kenal nunag c ameng ni, dan..
rupa2nya dia ni cousin c tettt..hehe...
dan aku pun bru tau sbnarnya.. hehe..
tak lama lg kawin la ni jwpnyakan.. i like i like org kawin.. hehe
kawin nnt buat dkat hotel ya, bg aku meja VVVIP..haha..

Ameng, tahniah.. semoga panjang jodoh sehingga akhir hayat
semoga berkekalan..
dan semoga bertambah-tambah rezeki..
semoga hubungan korng dilindungi Allah S.W.T..
dan dijauhkan hubungan korng dari manusia2 yg durjana tu..heee

p/s untuk remy: jg ameng bgus2 ya, jgn bg ameng nakal2 sbb dia tu mmg nakal..haha..;p

tak lama lg aku tggu pula giliran kawan aku lg satu, juliana johan dan wan.. cepat2 la korng kawin dapat aku mkn nasi minyak korang.. ;p

gumbira untuk sahabat:
Liza Latip

No comments: