Tq Followers

Monday, January 16, 2012

kehilangan tugasan yg misteri

sudah bertahun2 aku skola, aku kuliah.. ni la kli pertama aku kehilangan tugasan. pelik bin hairan? aku tak hantar?? mustahil dan sangat mustahil, aku slh bilik pun mustahil juga.,.. yg aku yakin dan pasti adalah aku memang hantar di tepat yg betul. mmg masa tu aku teda saksi, dan aku teda bukti apapun untuk pertahankan diriku yg mmg aku hntr, sbb aku hntr seorang ja msa tu.. dan yg ada pun junior ja. aku serba salah dan bingung skrg ni.. lpas ni mst org dah tak pecaya aku kan? yalahh.. tkut2 tugasan tak di hantar, tp aku hntr..ok? aku mohon dgn tuhan Allah SWT supaya menunjukkan diriku atau pensyarah tu dimana sebenarnya tugasan tu, klu mmg slh ku aku terima, aku akan minta maaf dgn pensyarah tu, klu bukan slh ku pula aku kan berterima kasih dan bersyukur yg aku mmg benar dlm perkara ni. mmgla pensyarah tu tak persoalkan apa2pun.. tp aku sedih-sedih sgt2... dia ckp mcm ni.. " liza, saya bersumpah saya tak marah dan takkan potong markah kamu, saya hanya nak kamu jujur samada kamu ada hantar atau tidak assgmnt tu..?" klu korng dgr apa korng rasa?? masalahnya mmg aku hntr, aku selit bwh pintu.. tp aku teda bukti..
 
skrg ni adaka org mau sabotaj kump ku? atau ada org yg tak sgja 'terbawa' tugasan tu? atau ada yg 'terambil' klu ada suma 'ter' 'ter' aku mohon, tolong jelaskan dgn aku ataupun puan.. mgkin puan pun srba slh, sbb dia risau dia yg cuai pula.. Sehingga puan anggap ada org ceroboh biliknya..haha.. lucu kan? tp bgtula.. misteri.. 

aku bersyukur sbb dpt pensyarah yg sggup mcm tu, snggup call bgtau yg assgmnt tu teda..alhamdulillah.. moga tuhan murahkan rezekinya..aminn

Aku berdoa dan mohon petunjuk kepada Allah tunjukkanlah kebenaran dan aku bertawal saja skrg ni.. 

p/s: lpas ni klu aku hntr assgmnt mst ada tmn dah ble jd saksi..hehe..

No comments: